2008. április 27., vasárnap

Szabálytalan napok...

Nem is tudnám megmondani (bár megnézhetém), hogy mikor jegyeztem be utoljára, de annyi de annyi minden történ, és annyi finomságot ettünk, annyi új dolgot imsertünk meg, hogy azt sem tudom hol kezdjem.
Szobattal fogok indítani, mert arra még emlékszem:). Kimentünk a biopiacra Budán, a MoM művelősésiház udvarába. Képzeljétek, az egy dolgo, hogy rengeteg a termék a néznivaló, de ami nekem a legkedvesebb volt, hogy az emberek mosolyognak, nyitottak, és jó a hangulat. Mi is bevásároltunk, ismerkedtünk. Pont amikor odaértünk a piacra, telefonált a pasi, akitől a házimalmunkat rendeltük, hogy megérkezett, de sajnos a hétvégéba már nem fért bele hogy el is menjünk érte, mert szombatunk, majg mindjárt olvashatjátok tele volt, és vasárnap is foglalt volt délután négyig, akkor meg a másik fél ment kirándulni a családjával. Folytatva a szombatot, bevásárlás utáb, farkas éhesen mentünk Gergőm tesvéréékhez, ahova ebédre voltunk hivatalosak. Spenótos tészta volt, ami azért vicces, mert csak azt tudták, hogy nem eszünk állati eredetűt, de azt nem, hogy épp tészta napunk van. Szóval a tészta fennséges volt, ezúton is köszönjük. Ebéd és egy kevés beszélgetés után, mentünk teázni, ahol egy teaelőadás volt, meg teakóstolás. Ottlétünk alatt csatlakozott hozzánk hugom is, és remekül éreztük magunkat. Hazafele 2 percre erős céltudatossággal még beugrottub a Corába, egy két mütyürért. Este dőlés az ágyba.
Vasárnap reggel punnyadás, sszebújás, aztán persze kapkodás, mert 11kor mise, ahol anyukámék 25. házassági évordulójuk alkalmából megerősítették fogadalmukat. Utána battyogott a család vendéglőbe ebédelni. Jazt elfelejtettem említeni, hogy a reggeli kapkogásban, Gergőm gobdosan megcsinálta a reggelit míg én anyai teendőimet végeztem, de megenni sajna már nem jutott időm. Ebédre már igencsak éhes voltam:(.
Az étteremben vetettünk egy pillantást az étlap vegetáriánus ételek oldalára, de amikor a kroplifőzelék sertéspörkölttel részhez értünk leladtuk. Halat ettünk. Én még a nagy éhségembn egy gesztenypürét is bűnöztem a végén.... A vacsink teljesen szabályos volt, a rengetegg kihágs után....
Ezzel a rövigített beszámoló véget is ér mára, holnap jön a friss menünk, áminek héthő ebédi fogása most készül. Szép rövidített hetet, holnap is írok.

Nincsenek megjegyzések:

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP