2008. július 10., csütörtök

Álomnap

Csütörtök van, és a szokásomhoz híven, ma csináltam meg a heti menüt... de kész van legalább...
Gergőm ma itthon dolgozik, ami több mint remek, együtt fogunk ebédelni, nem kapkodtunk a reggelinél, és akármikor odamehetek hozzá hogy ölelést kérjek. Ráadásul ő is azt mondja, hogy sokkal jobban halad mint bent, szóval tökéletes megoldás.
Olivérfiacskám alszik, így most elég sok lemaradásomat behoztam.
Tegnapi nap Pesten telt, elég zsufi nap volt, de jól éreztük magunkat. Nem volt kánikula hál istennek. Énekórán is remekül szerepeltünk, és babám is egészen addig odáig volt érte, amíg ismerős dallamokat hallot, az új nem nyerte el a tetszését:), de majd itthon is énekelgetem neki, és akkor megszereti.

1 megjegyzés:

Anda írta...

Nézegettem az aszalásos sorozatot és szupernek tűnik. De ami ha lehet még jobban megfogott, hogy mekkorát nőtt Olivér!!! Valamikor, ha a napi beosztásotok engedi, gyertek el felénk is, akár a teházba, akár otthonra, mert már nagyon régen láttunk titeket! Persze saját példámon tudom, hogy milyen nehéz bármilyen prgramot beletömni a már jól bejáratott napirendbe... Most meg pláne, mert a bejárásunk is az 5 percről hrtelen felugrott 45 percre, meg a szüleim távollétében én figyelek a nagyimra meg anyuék nyuszijára és növényeire is, közben festünk a régi albérletben, próbálunk otthont varázsolni az újban... szóval mi s el vagyunk havazva - így nyáron..hihi- de azért sokszor szóba kerültök, hogy mi lehet veletek. Úgyhogy gyertek, ha tudtok. :)

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP