2008. július 18., péntek

Szülinap Tétényben

Vasárnap meglátogattuk Zsuzsit, párom édespjának második feleségét, mert születésnapja volt. Vittünk neki fincsi illatú habfürdőzselét. Ott voltak Edinák, sógornőmék is a kislányukkal. Beszélgettünk mindenféléről, volt olyan, amiben egyetértettünk, pl hogy az oktatás nem egészen olyan minőségű, amilyenre szükség van, meg olyanról is, amiben nem, mint pl a melegfelvonulás (nekem vannak fenntartásaim vele, de senki ne higgye, hogy nem fogadnám el a másságot, csak nem tartom hirdetnivalónak, mert én sem vonulok fel csak azért, mert heteró vagyok. Szervezzenek parádét, mert ünnepelni, együttlenni jó, de ne a nemi hovatartozásuk hirdetéséről szóljon, szeritnem..). Ettünk dinnyét, sütit, fagyit, sárgabarackot, és őszibarackot. Olivérem is majszolt belőle egy kicsi kóstolót, és ami előszőr meglepte, aztán vigyorgott, és szopogatta tovább. Arra mindenesetre elég votl, hogy minden maszatos lett. Ami miatt komolyan befolyásolja étrendünket, az az, hogy kaptunk egy hatalmas adag spenótot, amit még mindig nem tudtam egészen feldolgozni, de asszem vasárnap elteszem a mélyhűtőbe. Jó lesz az még télen a fiacskámnak. A héten készítettem belőle spenótos tésztás különlegességeket, amiket a másik blogomon meg is nézhettek fél óra múlva:D, csak még el kell készítsem a postot.

Nincsenek megjegyzések:

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP