2009. január 4., vasárnap

Az elmúlt napok (Karácsonyi ajándék mustra I.-legszínesebb)

Tavaly írtam utoljára, így azzal kezdem, hogy mindenkinek NAGYON BOLDOG új évet kívánok!
A szilveszter éjjel remekül telt, és remélem kedves vendégeink is így gondolják. Az asztalra került hot-dog, kétféle házi narancslikőr, pizzás/gabonakolbászos kiflik, leveles tésztás finomságok, de nem is ez a lényeg. Remek jót beszélgettünk, és még egy kártyapartira is telt az időnkből. Itt is köszönet a társaságukért!
Egy-két nap itthoni ejtőzés után, kocsiba ültünk péntek estefele, és útnak indultunk Dunaszegre, unokatesómékhoz, ahol 2csöndes, pihentető napot töltöttünk. Holnap kezdődnek a megszokott hétköznapok, de valahogy most kicsit lelkesebben indulok a hétfőnek mint 2 héttel ezelőtt, vagy 3, nem is tudom, szóval tavaly...:D. Míg az ünnepek teltek, az én kezem nem pihent, élveztem, hogy Apa is tud egy kicsit a gyermekkel foglalkozni, én meg addig alkothatom a régóta tervezett darabjaimat. Most a kötést részesítem előnyben, mert az én drága uramtól egy mesés kötőtűkészletet kaptam karácsonyra.
Amik ezeknek, vagy másik tűknek a segítségével készültek: újabb pelenka külső, egy garnitúra babaruha legújabb walorfbabámra, aki azóta megérkezett kis gazdájához Dunaszegre. Az Eszter nevet kapta.
Végül lássunk egy-egy képet az új pelenkakülsőről(amiből a fotón, így hogy nem a gyermekemen van még csak egy fekete folt látszik:(), és a lassacskán készült, de ma már végre viselt zoknimról.

Nincsenek megjegyzések:

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP