2009. január 18., vasárnap

Lelkem rendje 5.rész: Ruhaügy

A ruha, ha épp öltözködni kell, főleg egy nő esetében mindig kevés. De amikor mosni, teregetni, a szennyest tárolni, valahogy mindig rengetegnek tűnik. Így zajlott ez egészen idáig mifelénk is, megspékelve azzal, hogy a falak 2 hónapja penészedésnek indultak, így már nem csak a kellemetlen helyhiány miatt kellett más megoldást találni a teregetésnek. Ezzel párhuzamosan sokalltam be a szennyes tartó folyamatos túlcsordulásától.
Egy hete kezdtem el a szennyes kupac felszámolását. Mosok én gyakran, azaz mosnék, ha lenne utána hova teregetni. Viszont, amíg az előző adag nem száraz, addig ugye esély sincs a következő adagra. De most aztán kibabráltam az eddig több pontos is hiába rendszerrel.
1. lépés: a szennyest szelektáltan gyűjtjük: színes, fehér, fekete, drapp. Mindegyiknek varrtam külön külön egy zsákot, megjelölve hogy mit kell beledobni, nehogy belekeveredjünk.
2. lépés: ezek kiköltöznek a fürőszobába, amihez az Ikeában vettünk szép fogasokat, amiket drága uram fel is szerelt.
3. lépés: a teregetés is a fürdőbe költözik, fregolira, amit szintén az Ikeában vettünk. Ezzel a világmegváltó ötlettel Marcsibarátnőm állt elő, amiért nagyon hálás vagyok. Ez is felekerült a helyére a mai nap folyamán, a fogasokkal együtt.
Az új tartók, a megfelelő színű szélekkel.
Teregetés előtte
Teregetés utána

És végül egy kis előzetes, a folyamatosan fejlődő, de még nem készen lévő varrókuckómról:


1 megjegyzés:

Dóri írta...

Nem találom a hulladék újrahasznosításos bejegyezésedet, úgyhogy ide írom. Találtam egy tök jó ötletet, hogy a maradék anyagdarabkákkal mit lehet kezdeni:)

http://ledanna.blogspot.com/2008/01/cafatos-koszor.html

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP