2009. április 14., kedd

Különös húsvét

No igen, én egy kicsit elkéstem a feltámadással...
Szerdán belázasodtam, és még tengap sem mondhattam magam láztalannak. Nulla étvágy, tehát minusz 3 kilót könyvetlhetek el így tavasz elején. Gyakorlatilag egész nap csak feküdtam. Szombaton sétáltunk egyet a városban, de a gyengeségem még akkor is tagadhatatlan volt, vasárapra pedig megint magas lázzal fetrengetem az ágyban.
Sok sok alvás, kevés séta a napon, majd pihenés, pár falat eszegetése. Ezzel telte a hétvége. Ma már tudok ülni anélkül, hogy elnyomna a fáradtság, bár a lázmérő még mindig 37 fokot mutat. Remélem már kifele jövök a dologból, de hogy mi kapott el azt nem tudom, de egy biztos, az ellenségemnek sem kívánom.
Remélem mindenkinek ennél sokkal jobban teltek az ünnepek, jókat ettetek, stb stb stb.
Nálunk itt voltak nagybátyámék, nagyszüleim, anyukám is jobban van talán, szóval jó volt itthon a hangulat, s mesés az idő, amit imádok.

1 megjegyzés:

Marcsi írta...

Hát, ez böjt volt a javából :( Mielőbbi gyógyulást nektek!
Marcsi

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP