2009. október 7., szerda

V, v v?

Érdekes címet adtam számomra érdekes gondolataimnak:D
Hiányoznak a bogjaim. DE komoly harcot vív bennem a valós és a virtuális világ. Mert...A Virtuális vilában rengeteg baráttal osztom meg mindazt, ami bennem van. Élvezem a gépelést, és olyan életérzést biztosít, amit szeretek... Ami mégis némi nehézség, hogy ha már bejegyzést írok, szeretek mellé képet tenni, szeretem rendesen megszerkeszteni, és ettől a dolog máris sokkal több időt vesz el az életemből, mint amennyit reálisan szánhatnék rá. Beszippant ez a hatalas, végtelen világ, térülök fordulok, olvasok, keresek, írogatok, játszom, csevegek, twitter, facebook...soroljam? Órák is el tudnak telni...
3 napig nem volt gépem... elromlott a töltőm... némileg ideges is voltam... de be kell látnom, kellett az a csönd amit ez biztosított... Meg kellett tanulnom élvezni a Valós világot... És sikerült is... Elkezdtem VALÓDI naplót írni, mert én nagyon szeretek kézzel írni. Imádom a tollakat, füzeteket, és most elkezdtem megtölteni, kihaszánlni őket. Talán régimódi leveleket is kéne írjak néha, és igazi meglepetést szerezhetnék vele sok sok barátomnak... nem is rossz ötlet:D
Szóval komoly mérlegre tettem a VALÓS vagy VITUÁLIS kérdést... és úgy döntöttem igyekszem egyensúlyt tartani. (naná hogy ez már ma megbukott, amikor megjött a töltőm... ) Szükségem van Rátok, a gonosz beszólásokra, a bírálatra is, de azért mégis inkább a szerető, visszaváró szavak azok, amik megérik a sok sok itt töltött időt. Kapcsolatok, amik szépen lassan akár a valós világba is átkúszhatnak, új gondolatok, tapasztalatok. Adott esetben éppen magamról. Emelett viszon a napi felatlistámon mindent ki kell pipálni, aminek utolsó eleme minden nap, az időben való lefekvés... belel fogom tenni a "Fejedben lévő poszotok legalább egyikének megírása" pontot is, mert megérdemlem:D. De az utosó előtti feladat mégis az lesz minden nap, hogy a kézzel írott naplómmal és magammal leülök pár mondat erejéig, mert azt is megérdemelm:D
Önmagam, Férjecském, Gyermekünk, Családunk, Háztartásunk, Munkán... ezek mindegyikének hely kell az életemben, és élveznem is kell minden percet, amit megélek... úgyhogy van még mit fejlődnöm... pl úgy tenni a dolgomat, hogy nincs bűntudatom, hogy éppen mi más kellene csinálni.
Szóval feladatlistára fel, és pipáljunk, este pedig veregessük meg saját vállunkat, akár Virtiálisan, akár Valóságosan. Kinek hogy tetszik.

2 megjegyzés:

Vick írta...

Baromi jól megfogalmaztad! Ez tök tetszett. Amúgy én utálom annyira a 21. századot, hogy a gép előtt eltöltött időt (a munkámon kívül) minimálisra csökkentettem... És írok naplót kézzel, géppel.
Pusz

Dóri írta...

Hát igen, más a valós és a "netes világ". Nem szabad összekeverni és főleg nem az utóbbira támaszkodni csak. A megint más, ha a valós barátokkal cseveg az ember néha a neten.
Én pont az ilyen veszélyek miatt nem akartam blogot írni. Hiába szeretném sokmindnekivel megosztani és bezsebelni sok véleményt és jó tapasztalatot és tanácsot. Aztán a varrás miatt csak nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg, hogy miket művelek itthon, de igyekszem csak erre szorítkozni. Sokak blogját olvasom, sok személyes dolgot írnak benne, ezért pl egy-egy közös varráson más sokakról tudok egy csomó mindent, rólam meg semmit sem tudnak szinte és ez lehet, hogy nem előnyös. De valahol meg kell húzni a határt, még ha bizonyos pozitívumoktól el is esünk. Cserébe itt és most valódi kapcsolatok és barátok körében lehetek.

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP