2008. április 22., kedd

Pótlás is

Hétfői menü:
Sajon tegnap elég zavaros lett a nap Az étkezések rendjét egészen jól tudtam tartani, bár reggeli és ebéd között ettem egy kis nagymamámféle gesztenyéstekercset, ami nem épp a refom.étkek kategóriájába tartozik. Ebéd és vacsora között meg egy kis mogyoróval bűnöztem, bár anyukám szerint a tejtermelésemnek nem tesz jót, hogy most reformálom az étkezésemet, és többször kéne egyek. Ennek most utánajárok majd, csak hogy ne kelljen aggódnom ha tökéletes az új rendszer, ha meg tényleg árt, akkor változtatni tujak.
Sajnos a pontos időpontokra nem emlékszem az étkezéseknél, azt tudom csak, hogy ebéd egy kicsit korábban volt a kelleténél, a vacsi viszont később...
Reggeli:
a vasárnapi reggeli maradéka, almával
Ebéd:
vegyesfőzelék cukkinivel, és padlizsánnal(ami a grillezésnél nem került megsütésre)
Vacsora(sajna nem fotóztamle):
főtt barnarízs, töltött tésztafalatok, párolt zöldbabbal, házikecsappal


A mai nap:

Reggeli(9:00)
Háziműzli körtével, kókusztejjel
Ebéd(14:30)
(örömmel jelentem, hogy semmi nasinem volt közben, viszont sokat ittam)
Főttárpa Párizsi szójaszeletekkel, újhagymával, és egy kis bónus szültkrumplit csintem hozzá anyukáméból:). Díszítésnek egy csött kecsap megint került rá.
A fotó innen a blogspot hibájából hiányzik, egyszerűen nemengedi feltenni.... remélem holnap dusom pótolni...
Fél órával később sikerül csatolnom a képemet:D
Vacsora(későn lesz, ha uram haza ér)
hidegétel, házikenyér avokásós jégsaláta

Nincsenek megjegyzések:

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP