2008. május 8., csütörtök

Kimerültség

Tartjuk az étrendet. A menü néha kicsit borul, mert nem mindig jut időm mindenfélét megcsinálni, de nagyon, nagyon igyekszem. Kenyeret sütök, és ebéd is mindig friss van. Néha csalunk annyit, mint pl tegnap, hogy az előtöltött de szigorúan saját raviolit elővettem a mélyhűtőből, arra csináltam egy gyors paradicsommártást. De ebédvendégünk miatt, azt kevésnek ítéltem, úgyhogy még egy zöldséges tofut is csináltam szójaszószban barnarizzsel. Annyira fincsi lett, hogy el sem tudom montani. A nem vegén vendégünk is le volt nyűgözve. Most a hétvége még nem tudom hogy fog alakulni, mengyün nagyszüleimhez. Mami kicsit aggódik, hogy mit fog nekünk adni, de majd együtt összehozunk valamit. Nagyno jó érzés amúgy az, hogy a család nem ítél el minket. Furán néznek, meg így úgy próbálnak minket jó belátásra téríteni, alapvetően elfogadják hogy így döntöttünk, és készítenek nekünkvaló falatokat, sőt meg is kóstolják, és ízlik is nekik.
Én, a magam részéről kicsit elfáradtam mostanra, folyton szakácskönyveket bújok, új meg új ételekért, hogy legyenek saját ötleteim. Ismerkedem az alapanyagokkal, de a lassan kéthónapos csöppségem mellett, néha komoly kitartás kell a kaják elkészítéséhez. De az tuti hogy utána jól alszom, és döbbenetes, hogy reggelre mindig kicserélődőm. Mostmár csak azt kéne elérni, hogy estére ne legyek félhulla, és ne kerülgessen a zokogógörcs a kimerültségtől. Fene hitte vóóóna hogy háziasszonynak és családanyának lenni ekkora meló, és a takarításra már nem is futja az időmből, energiáról meg nem is szólva. A menükikerülése a blogra napról napra közelebb van. Párom matat rajta, ha van épp ideje meg ereje még a munkaideje után.
Ma este megyünk főzőkörre, ahol remélem megint jó ötleteket fogok szerezni, és most én is hoztam kóstolót a saját sütésű, friss lisztből készült kenyeremből. Nem is tudom említettem e, hogy megvan a malmunk, és remelül szupereál. Ha otthon blogozáshoz jutok, le fogom fotózni, és péksütikkel együtt felteszem majt, hogy gyönyörködhessetek benne. Szép energikus napokat, majd megint írok.

1 megjegyzés:

Noémi írta...

Belejössz, ne add fel..Azt hiszem, valahogy így alakul mindenkinél, és szép lassan "cserélődünk"..csak a családjaink néznek ránk fura szemmel..apukám szokta mondani: Mikor eszel már végre egy NORMÁLIS pörköltet tojásos nokedlivel??? :o))

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP