2008. június 9., hétfő

Varrogatás

Miért jó gyermek mellett varni? Hááát, mert egy olyan összecsapós ember is mint én, nekiáll fércelni, hogy amikor gép elé kerül, akkor csak végig kelljen szaladni a félkész varraton, és így nem kell kész varratot bontogatni. Ebben a pillanatban Olivér ingecskéje már laikus ember számára is felismerhető, és a varratok többséde is eldolgozásra kerüt már, hogy ne bomoljon idejekorán. Mert persze szegőgépben hiányt szenvedek. Ilyenkor ráeszmélek, hogy mennyire is szerretek én varrni, ls alkotni. Gergő nadrágján most jön majd a varratok eldolgozása, és az övpánt ha hazaér beállítom a szárát, és akkor kész is lesz. Remélem Olovér nadrágja is készen fog heverni már az éjjel. Holnap az én szoknyám kiszabásával fogom kezdeni a napoz, mert ahhoz ma vettem anyagot, mert kevés lett...de remélem hamar meglesz az is. A Blúzom lesz nagy falat, de hiszek magamban és mecsinálom azt is, szuperre időben. Szerintem szerdán útközben fogom összefércelni, hogy lássam, hogy jó rám, és este csak összevarrom, csütörtökön meg befejezem. Kész lesz minden, Kész lesz minden. Szép is és jó is lesz minden. Nem kapkodok, de haladok. Ez a mottó. Persze főzni is kell... de Gergőm segít, köszönet Neki.

Nincsenek megjegyzések:

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP