2008. július 30., szerda

Itt is díjaztak :D

Köszönöm Drága Baráném, hogy megmelékeztél rólam Te is. Itt is köszönöm!
Lássuk az itt díjazott kedvenceimet:
első helyen: Ádámot kell díjjazzam. Vadiúj blogger, mesés képekkel, és én tudom, hogy még sok van neki, és várom hogy kitegye őket.
második helyen: Hugipakk áll. Ők is hordoznak, és sütenek kenyeret. A mostani kisboltos bejegyzése is nagyon tetszett nekem, és kedvet kaptam, hogy én is körbenézzek környékünkön.
harmadik helyezett(de igazán nem számít a sorrend, mert csak azt mutatja, hogy jutnak eszembe a dolgok:D): I do web. Nála olvasok blogos tippeket, az olvasottság növeléséhez. Hozzá egészen más témákért lehet benézni mint amiket nálam lehet olvasni, de én kedvelem, és amit csinál, az nagyon profi, és olvasmányos. Javaslom, nézzétek meg ti is.
Következőnek Akárhiszed, akár nem blogot emelem ki. Csak 3 szó róla: versek, képek, gyöngyszemek.
Végére maradt egy nagy kedvencem: Dulmina tündérkonyája. Remek színes hely, és merész konyhai újításokkal is szemben találja magát az ember. Látogasd meg Te is, nem bánod meg!!!

Amit kefeljtettem, drága díjjazottjaim, hogy nem szabad megtörnötök a láncot, tehát: fel kell tüntetnetek egy bejegyzésben az ajándékozót, a logót, és nektek is ki kell választani 5 kedves bloggert, akiket kiemeltek, és belinkelitek őket.

3 megjegyzés:

Dulmina írta...

Köszönöm szépen! Igazán jól indul a nap, s ha jól haladok a munkával, a blogot csinosítani is lesz időm :)

borsó írta...

http://kis-nano-a-nagy-vilagban.freeblog.hu/archives/2008/08/02/Kreativ_blog/

Én is szeretnélek díjazni Téged:)

geeklány írta...

Köszönöm a jelölést :)

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP