2008. július 30., szerda

Ha kedd, akkor előadás: szív és érrendszer

Sajnos elkéstünk. Akkora dugó volt, hogy 2 óra alatt értünk fel:(, de a lényeget hallottuk, azaz sokmindent.
A lényeg, hogy teljes váltással visszafordíthatóak a magas vérnyomás, magas koleszterin problémák, akár 60 évesen is. A kérdés csak az akarat, és a döntés kérdése, ami minnél idősebb az ember, annál nehezebb.
A mondat, ami nagyon nekem szólt, témán kívül is, hogy a gondolkozás a cselekvéssel válik értelmessé. Ha valaki sokat dondolkozik tettek nélkül az depresszió jellegű állapothoz vezet. gondolkodást és a cselekvést pedig egy erős döntés köti össze.
A legfontosabb szempontok a teljeskörű váltáshoz: csak növényi eredetű étrend, lenmag, lenmagolaj rendszeres fogyasztása, egyéb olajos magvak, fokhagyma, ha valakinek bírja a gyomra. Sok sok nyers zöldség.......
Előadás után beszélgettünk az előadóval, és bicskén is lesz előadás sorozat, már ha szevezek, és én fogok szervezni:D. Hogy ki jön el, az még nagyk érdés, de az ne rajtam múljon. Kéthetente előadás, váltott héten főzőkör, az én vezetésemmel. Van még addig mit fejlődnöm, de állok a kihívás elébe. Ki állna ha nem én:D. Szeptember október környékén fog indulni. De még szervezedünk. Szorítsatok, hogy legyen érdeklődés.
A Multheti előadással még tartozom, de be fogom pótolni, remélem hiányoltátok:D. A témája: egészséges táplálkozás változó világunkban. Elöljáróban csak annyit, hogy azért nem írtam még meg a bejegyzést, mert túl hosszú lenne, annyira sokminden fontos volt benne, és még húznom kell belőle. Remek volt az is.

Nincsenek megjegyzések:

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP