2008. szeptember 15., hétfő

Szelektálás 0.rész

Kihívások adódtak a szelektív szemétgyűjtéssel kapcsolatban.
1. Rájöttem, hogy nem csak én dobálom aa szemetet. Ergó, meg kell beszélni férjecskémmel is a terveimet. Egészen jól fogadta, de hibákat néha elkövet, de megbocsájtható.
2. Van amiről nem tudom hova kell dobni. Ergó van még mit tanulni.
3. A komposztra jönnek a muskicák. Ergó gyakran ki kell vinni, ahhoz hogy ezt megtegyem, nagyon kicsi vödör kell.
4. A nagyon kicsi vödör, esős időben sem telik lassabban. Ergó a taszra is kell egy nagyobb vödör.
5. Anyát az is zavarja, ha a teraszon vannak muslincák. Azt mondtam, hogy ez télen nem lesz így, és remélem nem tévedtem, bár effelől vannak kétségeim, de a lényeg, hogy most beleegyezett, hogy a nagyobbvödör ott legyen.

Ami viszont remek hír, hogy így hogy a papíroknak állandó doboz van, egy sereg dolgot beledobáltam már, és így sok szemét tűnt el kicsi lakásunk több pontjáról, ami láványos változást eredményezett.
A kukáknak viszont még nincs helyük:(
Kell egy felmosó....nincs, és anélkül nem tudok felmosni, pedig kéne. Na most hirtelen ennyi, de azért halad a dolog, még akkis ha lassan.

Nincsenek megjegyzések:

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP