2008. szeptember 15., hétfő

S.O.S.

Valaki mondja meg hogy kell felülkerekedni a káoszon, a rendetlenségen, a rémes fejetlenségen. Nem megy semmit előre az egész, és én szenvedek tőle. Ruhák, papírok, tollak, mit tudom én még mik....
SEGÍTSÉG!!!
Rendet akarok, és nem tudom megcsinálni. Nem tudom megtartani, és bántanak miatta, mert nem tudják hogy engem is zavar, de valamiért képetlen vagyok megcsinálni. Pedig csak arról álmodom....azaz ez most a legnagyobb álmom.
Nem tudjátok elképzelni mi van itt, tényleg rémes, rettenetes, és kétségbeejtő:(
A rend a lelke mindennek remélem nem igaz, de kezdem úgyérezni mégis. És már zseni se vagyok, hogy átlássak a káoszon. Azaz általábna igen, de már nem akarok....és a lakásunk tényleg nem a lelkemet tükrözi.. ott már rend van, csak körülöttem maradt kupi, és épp ezért nem tudom elviselni.....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Emiatt ne emészd ennyire magadat. Minden rendes háznál előfordul ez, szerintem. Meglehet, hogy nincs elég tárolótok? Ha nincs mibe elrámolni, nem csoda, ha elöl vannak dolgok. Nálam az segít, hogy ha előveszek vmit, azt használat után teszem is vissza a helyére. Sok bosszúságot lehet ezzel megspórolni. Kezdj neki módszeresen: mi az ami a legjobban zavarja a szemedet. Ne az apróbb dolgokkal kezdd, hanem a nagyobbakkal. Az úgy is látványosabb lesz :) Aztán meglásd, lesz haladás és eredmény is. Ehhez persze partner is kell, aki szintén közreműködik és nem kell utána is rámolnod.
Sok sikert! M.

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP