2008. december 17., szerda

Legújabb műveim

Kötök rendíthetetlenül szabad perceimben. Tele vagyok tervekkel, és megvalósításra váró ötletekkel. Ami remek, hogy haladok is. Szóval megmutatom a két legújabb alkotást. Egy gyapjú külső amit hasraütés szerinti szabásmintával csináltam, és egészen jól sikerült, jól áll a baba fenekén, bár a fotó nem úgy készült, mert az öltöztetési procedúra még mindig ordítós, így akkor nem nyaggattam azzal, de a játékmaci beugrott dublőrnek:D.
A másik mű, nem már mint egy fejpánt a kedvenc bambuszfonalamból. Egészen jól sikerült, annak fényében, hogy fél napom arra ment rá, hogy az angol nyelvű kötésmintát olvastam, és fogattam a fejemben mi mit jelenthet. De nagy élmény volt rájönni, bár vannak kétségeim a művem tökéletességét illetően, de nekem tetszik ami azt illeti.




Nincsenek megjegyzések:

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP