2008. december 20., szombat

A Nagyok

Készülünk persze mi is a karácsonyra, bár ez a blogomon nem látszik. Talán az látszik csak, hogy nem írok. Pedig annyi de annyi remej esemény zajlik házunk táján, hogy holnapig írhatnám.
Egészen a mai napig zajlott A Nagy karácsonyi tervezgetés. Listák, tervek, időbeosztás. Ma kezdődött a megvalósítás. Első pontja A Nagy bevásárlás, A Nagy lista alapján. Biopiac, Herbaház, Cora, Obi. Közben pedig lakásnézés, de az egy más lapra tartozik. 70%ban élelmiszereket vettünk, nem csak az ünnepekre. Kb márciusig elég lesz:). 20%ban izzókat, ami Kedvesem legájabb hobbia. Kis lakásunk üsszes izzója energiatakarékos. Nem kis válogatások után. Új karácsonyizzókat az én kérésemre vettünk, amik uram bánatára nem ledesek, viszont hatod annyiba kerültek. A maragék 10% ez, az amaz:) elfelejtettem....
Holnap megkezdődik A Nagy takarítás... együtt haladni is fogunk vele, és szerintem nem is lesz okyan rémes.... Még ma este elkezdődik A Nagy főzés. Előkészítem az algászlébe a tésztát, a kandírozott narancshéjat, és a kekszsütit. A Nagy menü ma hajnalban állt össze, mikoris 6kor már nem tudtam tovább próbálkozni az alvással, ami addig se ment. 3. éjszaka telt így.... mindegy. Kicsit kezdek izgulni, hogy mennni fog e minden a tervek medrében... de ez már nem is lep meg, mert A Nagyok sorában és vagyok A Nagy izguló:).

Nincsenek megjegyzések:

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP