2008. április 24., csütörtök

Egy kis mese

El sem tudom mondani mennyire máshogy ébred az ember, ha nem arra kell gondoljon érbredésnél, hogy lesz kész az ebéd fél órán belül, hogy időben és jólfelszerelve induljon a párja dolgozni. Tegnap elkészült minden. A mai ebéd, és reggeli is. Jó lenne ha ezt minden nap tudnám produkálni. Ma viszonlag könnyű dolgom van, mert be van fagyasztva a főzelék, csak este ki kell venni. Valami feltétnek valót kell csinálni, az gyorsan megvan. A magam baját azzal gyűjtöm még meg, hogy feltett szándékom Gyulaöcsém szülinapjár egy reform feketeerdő tortát készíteni. A recept már megvan, kóstoltam is a főzőkörön pont egy hete csütörtökön, aztán hogy nekem hogy sikerül, az majd kiderül. A vegapizza receptjét még keresem, hogy miminden jópofa feltétet tehetnék rá, de a tésztát aljas módom a dagasztógépemmel fogom megcsináltatni.
Most így összeírva, nem is kevés ez a tennivaló, de ügyes szervezéssel talán menni fog.
Amire még előre kell gondoljak ma, az a vasárnapi búzacsíra. Mindenhol azt olvasom, hogy a 4. napon a legértékesebb a csíra, szóval ma kezdem el csíráztatni.
Gergőm tegnap hozott nekem egy újabb szakácskönyvet, ami ráadásul egy 7 kötetes sorozat első része:). Ennek én örülök, mert így a többi rész is szeretettel vár még rám a boltokban.
A sorozat címe: LEGYEN NÉKTEK ELEDELÜL
kötetei:
  1. Reggeli gyümölcsös gabonaételek
  2. Pástétomok
  3. Saláták
  4. Zöldséges egytál ételek
  5. Húspótlók
  6. Kenyerek
  7. Édességek
Lelkesítő felsorolásnak találom. Most a reggeliset kaptam meg, és azért is tetszik nagyon mert tele van képekkel is...
Na most itt végetért amese első felvonása, mert felébredt a fiacskám, aki enni szeretne, teljes soggal.

2 megjegyzés:

Boti írta...

Igéretesen hangzik ez a könyv! Sokszor magam is bajban vagyok, hogy varázsoljak elég gyümölcsöt, zöldséget az étrendbe. És új ízeket is szívesen próbálgatok. Ezeket Botival is szeretném megszerettetni.
Marcsi

Unknown írta...

HA megkérjük uramat, szerintem vegveszi nektek is, ott ahol az enyémet vette, mert gyakran jár oda.

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP