2008. október 30., csütörtök

Ide is pottyant egy labda

Picimel megajándékozott egy játékkal.

Íme a játékszabály:


1. linkeld be a blogodba azt, aki "ezt tette veled!" :-)
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. nézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek nézve


Hét dolog rólam...

1.Az elmúlt napokban nagyon mély vágyak keltek szárnyra a lelkemben, de ezeket leírtam az álmos bejegyzésemben. Most figyelem magamat mi ezeknek az oka. Gyermeki lelkesedés, vagy az előttem álló feladatokhoz ebből kell erőt merítenem.

2. Életemben a legfontosabb személyei: Férjem, kisfiam. Velük, és értük élek.

3. Kedvenc elfoglaltságaim: alkotás kézzel, főzés, beszélgetés, tanulás.

4. Nagyon nehezen vagyok meg a férjecském nélkül, bármiről is legyen szó.

5. Szeretem azt gondolni, hogy sokat teszek a családom, és saját egészségemért. A jövő titka, hogy jól csinálom e.

6. Szeretem egyensúlyban tartani a dolgokat magam körül, de erről már a jelenben is kiderül naponta, hogy nem mindig sikerül.

7. Nehezen szedek össze magamról 7 dolgot, és ez elgondolkoztatott.

A 7 ember pedig akit meghívok Anda, Szazala, Ottis, Gabi(és két mesés gyermeke), Jucuu

3 megjegyzés:

Ottis írta...

Szia szia, köszi hogy rám is gondoltál.Én már megírtam a 7 dolgot magamról mert Gabriella bevont a játékba.Megtalálod az októberi bejegyzéseim között és belinkelem a bologdat oda ha megfelel?

Anda írta...

Szió!
Most fantasztikusan gyorsan reagáltam a felhívásodra. Máris olvashatos a blogomon. :)
Puszik!

szazala írta...

Én is köszönöm,és lerántom magamról a leplet:)

Sobre a Felicidade

About This Blog

Szilda életmódalakulása 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP